Grattis till mig!

Idag fyller jag år, yay mee!!
På morgonen kom pappa och mamma och grattademig med presenter och frukost. Jag fick ett par örhängen, ett halsband, ett armband me värsta snygga berlocken (en sko XD me liiiike), ett smyckeskrin, en sminkväska (leopardtyg), lite kläder, en palestinasjal, presentkort på kicks, sen ska jag få en friis & co väska när jag har valt ut den jag vill ha, grey's anatomy säsongen som jag ville ha mest har tydligen inte kommit ut än så den får jag i julklapp, ... och av mormor o morfar fick jag två böcker och ett presentkort på shock (maj affär de la favorit) på 1000 JÄKLA KRONOR! TAAAACK för ALLT!!
mormor och morfar kom på eftermiddagen (det var då jag fick presenterna ! vi fikade, jag var inne lite på EC.  

Byebye

Kommentarer
Postat av: ronja

grattis i efterskott. Roligt att du fick så mycket med saker.

2008-10-04 @ 17:42:32
URL: http://ronjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0