min feeest

I förrgår hade jag ett sovaöver-pyjamas-filmkväll-party (för att jag har fyllt år). Höna, arnE och Pauo var där. Vi såg på I am legend och sweeney todd. I am legend är typ världens sorgligaste film ever, typ grät halva filmen!!! Alla bara glodde på mig och bah: hööh?? Den är suuuuuuuper sorglig och väääldigt läskig. den är superbra också. Sen sweeney todd, den är också läskig men också supersorglig i slutet (grät där också, men jag vet inte om de andra märkte de. ... ).
Sen efter att vi hade sett på filmerna så gick vi upp till mit rum (där vi skulle sova) och la oss i våra sängar och ringde hetalinjen, arnE fick först prata med en jätte slisklg kille med värsta kostiga rösten... weird. sen fick jag ringa och då svarade samma kille! vi pratade lite längre, men jag kunde inte höra vad han sa... jag är nog halvt döv.... (som min pappa XDXD)....
aja, puss , byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0