Vikt - ALDRIG nått bra ... typ

Jag har bestämt mig för att (bestämde egentligen det för ett tag sen) att när jag på morgonen väger mer än 60 kilo ska jag ta typ självmord, eller nej, men typ göra allt för att inte gå upp mer och bara satsa på att gå ner mer! Jag tycker inte att det är nått fel med att var lite mulligare men jag är tonåring och tänker mycket på mitt utseende och hur folk ser mig och tycker om mig (utseendet alltså, inte min personlighet, den får de stå ut med). Såg nu på vågen (värsta tiden att titta på den, det är kväll och jag har just ätit pizza, duuuuum idé) och det stod 60,9. Jag tappade andan, hur sjutton kunde jag väga så mkt?!? Tänk om jag väger över 60 imorn?!? HJÄLP!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0