Tatueringar

Ändå sedan jag började kolla på programmet Miami Ink (eller kom LA ink först?) så har jag funderat om jag ska skaffa en tatuering, och i så fall vart den skulle sitta och vad den skulle föreställa. Jag har funderat ganska länge och kommit fram till att jag ska ha ett par väldigt stora vingar på ryggen. De ska börja från mitten av ryggen och gå upp på mina skuldror. det skulle nog bli coolt. Och så ska jag skaffa ett kinestecken på svanskotan som ska stå för mitt namn, Alice.
 Min kompis och jag både älskar tatueringar typ så vi ritade lite på varandra. Jag fick ett par vingar (för små enligt mig) på ryggen och ett kyssmärke på halsen som killen Yoji eller vad han nu heter i Miami Ink har. Jag ritade på henne en ödla på skuldran och ett sånt där kyssmärke. Jag kunde inte bara sluta tänka på hur mkt jag vill tatuera mig sen dess.

Byebye

Kommentarer
Postat av: savannah

jag är också helt besatt av miami ink... jag tänkte lite förut om jag skulle ha tatuering eller inte, men så såg jag miami ink och jag bestämde mig att jag ska ha tatueringar... Jag har tänkt ta ben Afflecks ansikte på min vänstra skuldra. Vad tycker du om iden?

2008-08-16 @ 14:26:17
URL: http://ronjal.blogg.se/
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tävligen fortsätter i min blogg ta chansen och vinn valfritt smycke ifrån puss.se. Roligt med så många deltagare som möjligt!

2008-08-16 @ 14:26:23
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: sarinsko

ska snart oxå tatuera mig.. har haft samma problem som du o inte riktigt vetat vad jag vill ha ! Men nu är jag säker.. ett kinatecken på skuldran (kärlek) och sån där vanlig grej på ryggslutet.. problemet är ju bara att man inte kan ta bedövning när man blir gravid isåfall! sedan.. om du ska tatuer in kinatecken..var då helt säker på att det stämmer.. kolla flera gånger! Min kompis gjorde det o han trodde det stod hans namn men så stod det "korv med bröd"! Sedan har kinesiskatecken väldigt många olika betydelser!

2008-08-16 @ 14:55:19
URL: http://sarinsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0