Pappa!!!!!!

Värsta tragiska saken har hänt!
Jag skulle egentligen heta skeden.blogg.se men det var upptaget så jag började fundera på vad annars jag skulle kunna heta men kom inte på något! Så då bestämde jag mig för att heta skeden i alla fall fast på franska. Jag frågade min pappa vad skeden hette på franska och han var helt supersäker (okej, han var lite skeptisk) att det hette la cuiller! Han pratar flytande franska så jag trodde honom. Jag skapade bloggen. Sen nu så kollade jag upp vad det hette för att vara supersäker själv! Då såg jag att det hette la cuillére! Inte så mkt skillnad men ändå! Nu kommer alla som ser mitt blogg namn undra vad sjutton cuiller är för ord!! Dum pappa....

Byebye


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv; okej, tack för tipset :)

varför ville du heta skeden? ;D

2008-08-16 @ 20:40:33
URL: http://dilen.blogg.se/
Postat av: emma

hej! jag det skulle jag kunna göra! (:

adda [email protected] & hör av dig!

2008-08-16 @ 21:08:13
URL: http://emjma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0