Måndag kväll

Ikväll sprang jag med pappa. Vi sprang 2,5 km. Det tog aslång tid, 18 min! Men jag hade faktiskt inte ätit nån lunch och hade knappt druckit nått under hela dan så jag hade inte så mkt energi. Måste börja äta ordentligt igen. Under smarlovet har jag knappt ätit lunch nån gång. Bara glömde bort det. sen nyss såg jag precis på "Du är det du äter" eller vad det nu heter och det handlade om tjej som knappt åt frukost eller lunch och massor med middag. Hon hade tdigen ätstörningar och nu börjar jag undra om jag har det! Fast i vanliga fall brukar jag äta normalt. Jag äter när jag är hungrig. Det var det hon INTE gjorde. Hon åt när hontyckte att hon skulle äta. Det är en stor skillnad.

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0