Grey's Anatomy

Har ni nånsin varit så beroende av något att ni trodde att ni skulle dö utan det? Så är min relation med Grey's Anatomy! Jag kan inte uttrycka med ord hur mycket jag vill träffa nån av skådespelarna i serien. Såklart helst Patrick Dempsey eller Ellen Pompeo, men Sandra Oh, Kathrine Hiegl, T.R. Knight, Justin Chambers, James Pickens Jr., Chandra Wilson eller Kate Walsh ( som nu tyvärr har lämnat serien och är nu huvudrollsinnehavare i serien Private Practise ). Ni kommer höra mycket mer om Grey's Anatomy i framtiden (tror jag).

byebye

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tävligen fortsätter i min blogg ta chansen och vinn valfritt smycke ifrån puss.se. Roligt med så många deltagare som möjligt!

2008-08-16 @ 14:24:46
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: savannah

jag förstår dig, jag skulle dö om jag inte skulle få sitta framför tv:n och glo på den härlige Justin

2008-08-16 @ 14:28:19
URL: http://ronjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0