Galapremiär

Idag gick jag min kompis, hennes bror och pappa på en galapremiär. Hennes pappa hade fått biljetter. Filmen var "Get smart". På vägen in så blev vi fotograferade. Ska kolla på stockholmsfinest.se imorn och se om några bilder på oss kom med. Alla typ journalister som skulle ta våra namn stavade mitt efternamn fel även fast jag sa tydligt "det stavas med ett E"! Irriterande! Inne i biosalongen fanns det små godispåsar med lite naturgodis, en liten påse polly, 2 vykort och en center med smaken jodgubb, citron och chili! Den som kom på den smaken är en solklatr idiot. Varför förstöra en redan helt underbar choklad?!? I alla fall, när alla satt sig började en kille snacka om något slags program som hette nånting smart... Alla verkade jätteuttråkade och han själv lät uttråkad av sig själv. Sen började filmen. Den var super bra tyckte jag.



Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0