Fredagar är inte min dag

Jag hatar fredagar. Jag är ALLTID så jäkla trött då (som mina danskompisar nog har märkt). Jag dansar på fredagar, inte så bra direkt. Idag var jag så trött att så fort jag kom hem la jag mig i soffan och allvarligt talat somnade. Vaknade vid 7 tiden då pappa och min brorsa Christoffer hade kommit hem och börjat laga mat. Jag sov vidare i en halvtimme sen var maten klar. Kyckling med spagetti, muuuuuums!
Men back to the subject, imorse kom jag alldeles sjukt tidigt till skolan. Yaaay! Sen.. kommer jag inte på mer! kan inte tänka när jag är trött, bara prata...

byebye

Kommentarer
Postat av: savannah

du ha rintressant blogg. jag försöker läsa den så ofta jag kan. Du skriver så att jag vill läsa den och den tar upp problem såm också jag har... Tack för den häe underbara bloggen...

2008-09-01 @ 14:54:16
URL: http://ronjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0